pasco-kruh Svet24.si

Kruh s podgano? Hvala, a nisem več lačen

evropska unija, evropske volitve Svet24.si

Dolgoletni evropski komisar opozarja na nujne ...

1711376183-dsc0361-01-1711376151675 Necenzurirano

Direktorju bolnice so morali podrejeni delati ...

fake news mediji lazne novice pf Reporter.si

V slovenskih medijih ostajamo samo še mazohisti, ...

jordan cigara Ekipa24.si

Pa to je noro! Neverjetna vila Michaela Jordana, ...

skrito-v-raju, srečanje, oboževalci, igralci, aleja-sky Njena.si

Skrito v raju: Igralci takšne evforije niso ...

kolesarska dirka gvatemala Ekipa24.si

Noro! Ali je namerno zrušila kolesarja kot v ...

Novice Ljubljana/Novo mesto

Prodaja moke, riža in testenin poskočila za trikrat

Piše: STA

Čas objave:
04.04.2020 18:48

V tednu med 9. in 15. marcem se je prodaja moke, riža in testenin v primerjavi s primerljivim obdobjem pred letom dni v Sloveniji povečala za več kot 300 odstotkov, kažejo podatki agencije Nielsen. Pri žitnih kosmičih, žitaricah za kuhanje, konzerviranem mesu in vnaprej pripravljenih omakah in juhah v vrečkah je rast med 200- in 300-odstotna.

Strah pred posledicami epidemije novega koronavirusa in vladinimi ukrepi je ljudi pognal v trgovine in obsežnejše nakupe, so ugotavljali pri agencij Nielsen. Pri izbranih trgovskih verigah so tako zabeležili 67-odstotno povečanje vrednostne prodaje v primerjavi s primerljivim tednom lani, to je med 11. in 17. marcem 2019.

Ustvarjena prodajna vrednost je bila 64 odstotkov višja za prehrambene blagovne skupine, medtem ko so neprehrambene beležile 77-odstotno vrednostno rast.

Od 200- do 300-odstotna rast velja tudi za toaletna mila in gumijaste rokavice. Še bolj se je prodaja slednjih okrepila v naslednjem tednu, torej od 16. do 22. marca, in sicer za skoraj 400 odstotkov.

Potrošniki so se založili tudi s papirnatimi izdelki, vključno s toaletnim papirjem, ter detergenti za pranje perila, medtem ko je na primer blagovna skupina alkoholnih pijač zabeležila negativno rast vrednostne prodaje, so dodali v agenciji Nielsen.