palestina Svet24.si

Bo Slovenija med prvimi priznala Palestino?

profimedia-0856756263 Svet24.si

Ukrajina bo v vojsko novačila zapornike

borut petek Necenzurirano

Sin novega lastnika Panvite z Borutom Petkom kupil...

mark breznik-saso radej Reporter.si

56.532 evrov: to je rekorder po zaslužku med ...

jordan cigara Ekipa24.si

Pa to je noro! Neverjetna vila Michaela Jordana, ...

Princ Harry in Kate Middleton - nekoč prava prijatelja - danes pa .. Odkrito.si

Kate in Harry - Če se bo to zgodilo, se bosta ...

ekipa ilek stuhec Ekipa24.si

Kaj je narobe? Slovenci bežijo v tujino! Jih doma...

Novice

Prisluhnili so učiteljici življenja

Piše: R.K.

Čas objave:
19.06.2023 10:09

V četrtek, 15. junija 2023, so dijaki v prostorih domoznanske zbirke Knjižnice Brežice iz rok mentorjev, profesorice zgodovine Nataše Šekoranja Špiler in bibliotekarja dr. Dejana Packa, ter direktorice Knjižnice Brežice, mag. Tee Bemkoč, prejeli priznanja za sodelovanje v projektu in knjižno nagrado.

Zgodovinsko domače branje je partnerski projekt Gimnazije Brežice in Knjižnice Brežice, ki se je v šolskem letu 2022/2023 izvajal kot obvezna izbirna vsebina.

V četrtek, 15. junija 2023, so dijaki Mark Petelinc, Katja Plevnik in Sara Topić  v prostorih domoznanske zbirke Knjižnice Brežice iz rok mentorjev, profesorice zgodovine Nataše Šekoranja Špiler in bibliotekarja dr. Dejana Packa, ter direktorice Knjižnice Brežice, mag. Tee Bemkoč, prejeli priznanja za sodelovanje v projektu in knjižno nagrado.

Sodelovanje v projektu je dijakom omogočilo prebiranje izvrstnih zgodovinskih del, poglobitev šolskega znanja in urjenje v kritičnem mišljenju. Njihovo obveznost je predstavljalo branje štirih knjig (dveh s priporočilnega seznama in dveh po lastni izbiri) in avtorstvo prav toliko pisnih izdelkov. Merilo ni bilo število prebranih strani, temveč izvirnost in utemeljenost razmišljanj(a) o prebranem.

Priporočilni seznam je vključeval nabor knjig iz svetovnega in slovenskega zgodovinopisja s strokovnega oddelka Knjižnice Brežice. Knjigam je skupna aktualnost, razumljivost, pa tudi izzivanje splošnih (šolskih) predstav o preteklosti. In kar je najpomembnejše: dijakom so odpirale pot do spoznanja, da je zgodovina neprekosljiva učiteljica življenja.