sekolar, mizna krožna žaga Svet24.si

Zaradi nove omrežnine gospodarstvo na okope, ...

traktor Svet24.si

Tatvina traktorja - pozor, pomagajte najti tatu

robert fico Necenzurirano

Slovaški atentat in Slovenija: nasilje se vedno ...

jure bracko evita hanzic zvezdana lubej mediaspeed Reporter.si

Pravnomočno poražena NKBM: šlo je za tipično ...

viola Ekipa24.si

Diverzantska akcija: Viole v Ljubljani napadle ...

marko-milosavljević Njena.si

Poroka na prvi pogled: Marko le odigral ...

matej mohoric 24 mm Ekipa24.si

Matej Mohorič o nedolžni ureznini, ki mu je niso...

Novice Ribnica

Odkrivanje drobcev v družbi marketinških strokovnjakov

Piše: Radio Krka

Čas objave:
16.06.2016 06:24

V skedenj Škrabčeve domačije v Ribnici danes ob 20. uri pripravljajo pogovor o drobnih sledeh, ki odkrivajo in napovedujejo velike trende.

O “drobcih” v času “big data”, o analognem svetu v digitalni dobi, o pozabljenih osnovnih čustvih v času domnevne hladne racionalnosti bodo govorili Igor Arih, Aljoša Bagola, Janja Božič Marolt in Branimir Brkljač. Pogovor bo vodil Marjan Novak.

Izhodišče pogovora je izid slovenskega prevoda knjige Small Data - Drobne sledi, ki odkrivajo velike trende svetovno znanega raziskovalca in praktika marketinških trendov Martina Lindstroma, ki je nedavno izšla pri Marketing Magazinu.

"Ne obstaja nevroznanstveni laboratorij ali digitalni zapis kvantnih podatkov, s katerim bi lahko nadomestili potrošnika na njegovem domu, v kuhinji, spalnici, kopalnici, med koši za smeti, v trgovini lokalu, restavraciji, fitnes klubu ali na počitnicah.”
Janja Božič Marolt, direktorica Mediane v predgovoru knjige.

O govorcih

Igor Arih, prodajalec školjk, oblikovalec, kreativni direktor, glasbeni manager in pisec, v prostem času pa pridelovalec lastnega ekstra deviškega oljčnega olja.


Aljoša Bagola, kreativni direktor, kolumnist, predavatelj.

Janja Božič Marolt, ustanoviteljica podjetij Mediana, raziskovalka potrošnikov in javnosti, marketinška in poslovna svetovalka, direktorica, na svetovnem zemljevidu v mreži globalnih verig, mati, žena, prijateljica.

Branimir Brkljač, izkušeni začetnik, medijski inovator, kolumnist, predavatelj.

Marjan Novak, urednik Marketing Magazina, založnik knjig o marketingu, novinar, prevajalec, nekdanji direktor v oglaševanju.