Aleksa Balašević Svet24.si

Balaševićev sin obžaluje vse, kar je storil v ...

najden-predmet Svet24.si

Ste izgubili skiro ali motoristični kovček?

1715284723-172a1604-1715284697347 Necenzurirano

SD želeli rubiti vilo na Levstikovi. Han: ...

ana-petrič Reporter.si

Slovenka leta odpuščena: vrata ji je pokazala ...

sesko 24 pm Ekipa24.si

Šeško znova tresel in to kako!! Poglejte ta ...

Gorski zdravnik Revija Stop

»Dr. Gruberja so Slovenci vzeli za svojega«

doncic Ekipa24.si

Nastavite budilke: jasno je, kdaj bo Dallas igral ...

Novice

FOTO: Nova brv čez Krko bo povezala Loko, Kandijo in šmihelsko zaledje

Piše: R.K.

Čas objave:
30.09.2021 13:23

Novomeški župan in direktor podjetja CGP sta podpisala pogodbo za izgradnjo brvi za kolesarje in pešce Loka-Kandija.

Danes je župan Mestne občine Novo mesto mag. Gregor Macedoni z direktorjem podjetja CGP, d. d., Martinom Gosenco podpisal pogodbo za izgradnjo brvi za kolesarje in pešce Loka–Kandija v vrednosti dobrih 2,6 milijona evrov (z DDV), projekt pa bosta z nekaj manj kot 1,2 milijona evrov sofinancirala tudi Evropski sklad za regionalni razvoj in država. Dela bodo stekla konec oktobra in bodo predvidoma zaključena do konca prihodnjega leta.

Brv Loka–Kandija, dolžine 121,5 metra in širine 4,3 metra (širina brvi na sredini, kjer bo razgledna ploščad znaša 7,30 metra), bo na desnem bregu reke Krke umeščena tik pred izlivom Težke vode, kjer se bo nahajal tudi manjši vstopni trg in na levem bregu preko dostopne klančine in stopnic na Župančičevo sprehajališče. S tem bo Novo mesto dobilo mrežo sprehajalnih poti, ki bodo sprehajalce in kolesarje peljale ob reki Krki in omogočile prečkanje reke in sprehod po Župančičevem sprehajališču, ki je priljubljena sprehajalna in rekreacijska površina Novomeščanov. Kot je poudaril župan Mestne občine Novo mesto mag. Gregor Macedoni, bo brv poleg Loke in Kandije povezala tudi zaledno šmihelsko območje. »Brv bo podaljšek nove sprehajalne poti ob Težki vodi, za katero bo kmalu objavljen razpis za izgradnjo. S tem bomo šmihelsko zaledje po trajnostni infrastrukturi povezali z mestom,« je na podpisu pogodbe še povedal župan.




Jeklena konstrukcija brvi, ki jo je s sodelavci projektiral eden najbolj priznanih evropskih graditeljev in projektantov mostov Marjan Pipenbaher, bo težka preko 200 ton. Kot je povedal predsednik uprave CGP, d. d., Martina Gosenca, bo največji izziv pri gradnji težko jekleno konstrukcijo postaviti čez reko, kar bodo rešili z sestavljanjem po delih. Brv je zasnovana kot enovita poteza preko Krke, ki se opira na edino oporo sredi vodne struge in se s tem navezuje na zasnovo starega železniškega in novejšega Kandijskega mostu. Na sredini bo brv imela tudi razširjeno razgledno ploščad za počitek in uživanje v razgledu v smeri proti slikovitemu Bregu in Kapitlju.

Župan MO Novo mesto Gregor Macedoni