Severni sij, slovenj gradec Svet24.si

Foto: Včerajšnji severni sij zopet viden tudi iz...

902623_106-intervju-prva1 Svet24.si

Županja odprtih vrat, ki deli stanovanja in ...

1687541884-dsc07123-1687541751687 Necenzurirano

Za Panvito nihče ne prižiga kresov

vila klemen jaklic PL Reporter.si

Razkrivamo: take so dimenzije luksuzne vile Klemna...

pogacar Ekipa24.si

Tadej Pogačar želel šopek vreči navijačem, a ...

Alenka Marinič 1 Njena.si

Osebno: Alenka Marinič, kot je javnost ne pozna

luka doncic dallas oklahoma pm Ekipa24.si

'Pretepeni' Dončić po težko prigarani zmagi ...

Novice Pariz

Mediji: Renault bi lahko za Mitsubishi proizvajal tudi v Sloveniji

Piše: STA

Čas objave:
12.03.2021 09:30

Francoski avtomobilski proizvajalec Renault bo za svojega japonskega partnerja Mitsubishi izdeloval dva modela za evropski trg, sta ta teden napovedala proizvajalca. Po poročanju tujih medijev naj francoske tovarne ne bi bile v igri, zato bi lahko Renault za proizvodnjo izbral Slovenijo ali Turčijo.

Renault in Mitsubishi sta del zavezništva, ki vključuje še japonski Nissan. Mitsubishi je zaradi zniževanja stroškov razvoj lastnih modelov za evropski trg ustavil, prodaja modelov, ki bi jih zanj proizvedel Renault, pa bi mu kljub temu omogočila ohranitev prisotnosti v regiji.

Nova modela, ki naj bi jih kupcem ponudili leta 2023, naj bi temeljila na obstoječih Renaultovih modelih. Podrobnosti niso znane, po navedbah neimenovanega vira pa naj francoske tovarne ne bi bile v igri za to proizvodnjo. To bi posel lahko prineslo Renaultovi slovenski ali turški tovarni.

Novomeški Revoz trenutno proizvaja modele Twingo tako z motorjem na notranje izgorevanje kot v električni različici - Clio in Smart Forfour (slednjega proizvajajo v okviru partnerstva z nemškim Daimlerjem), vendar je vodstvo Renaulta že napovedalo, da twingov ne bodo nasledili. Proizvodnjo bodo obdržali do začetka veljave evropskega okoljskega standarda za motorje Euro 7, kar se bo po napovedih zgodilo sredi desetletja.

Poleg dilem, kakšne modele razvijati in kdaj jih ponuditi kupcem, se avtomobilski proizvajalci med drugim soočajo tudi z izzivi, ki jih je prednje postavila pandemija covida-19. Skupina Renault je lani v luči pandemije vknjižila rekordno čisto izgubo v višini 8,05 milijarde evrov. Leto prej je ustvarila 19 milijonov evrov dobička. Več kot polovico izgube je sicer prispeval japonski partner Nissan.