sekolar, mizna krožna žaga Svet24.si

Zaradi nove omrežnine gospodarstvo na okope, ...

traktor Svet24.si

Tatvina traktorja - pozor, pomagajte najti tatu

1715949373-dsc06037-1715949336712 Necenzurirano

"Ne morem izključiti, da so na uradu vzporedno ...

jure bracko evita hanzic zvezdana lubej mediaspeed Reporter.si

Pravnomočno poražena NKBM: šlo je za tipično ...

nika vodan af Ekipa24.si

Uau! Bi jih prepoznali? Slovenske junakinje zime ...

poroka-na-prvi-pogled Njena.si

Sta Olga in Bogdan res še vedno par?

luka doncic pljunil Ekipa24.si

Kaj? Luka Dončić je v neposrednem prenosu med ...

Novice

FOTO: Znanstvene kavarne v Novem mestu

Piše: RIC Novo mesto, A.M.B.

Čas objave:
25.08.2018 08:28

V Razvojno izobraževalnem centru Novo mesto, je v začetku tega tedna, v sklopu projekta ScienceLit - Science literacy for all! potekalo usposabljanje za strokovnjake izvajanja metodologije ScienceLit in izvedbo znanstvenih dialoških srečanj ter znanstvenih kavarn.

Udele+żenci pridobivajo nova znanja..jpg
Udeleżenci pridobivajo nova znanja
RIC Novo mesto

Projekt ScienceLit je projekt programa Erasmus+, ki je bil razvit za trenutni evropski izziv, in sicer spodbujati in širiti znanstveno znanje v vsaki kulturi in družbenem sloju. Zato velja kot prispevek, ki se trudi približati znanost odraslim, še posebej tistim, ki jim grozi izključenost.

Usposabljanje strokovnjakov ScienceLit.jpg
Usposabljanje strokovnjakov ScienceLit
RIC Novo mesto

Usposabljanje je bilo namenjeno za ponudnike izobraževanja odraslih, mentorje študijskih krožkov, učitelje in prostovoljce ter druge strokovnjake, ki neposredno delajo z odraslimi iz različnih okolij.

Udeležilo se ga je preko 15 udeležencev, iz različnih institucij Jugovzhodne Slovenije in širše.

To je le eno izmed usposabljanj, ki jih RIC Novo mesto organizira z namenom, da se omogoči lažji dostop odraslim do znanstvenega znanja, predvsem tistih na pragu socialne izključenosti, s pomočjo orodij, ki jim pomagajo razumeti, interpretirati in analizirati znanost na avtonomen način, predvsem pa razviti enovit pristop, s pomočjo katerega se bo dosegel »dialoški učni model«. Na tej podlagi so razvili ScienceLit Metodologijo in Interaktivni vodič.

Metodologijo so prehodno preverili na Znanstvenih kavarnah, kjer je v sproščenem pogovoru in dinamičnih razpravah o aktualnih vprašanjih med znanstveniki in javnostjo sodelovalo več kot 130 zainteresiranih udeležencev.